Suupohjan Latu

Suupohjan Latu on Kauhajokea pääpaikkanaan pitävä liikuntayhdistys. Olemme Suomen Ladun jäsenyhdistys. Suomen Latuun kuuluu 200 yhdistystä ympäri maata ja jäseniä on noin 84 000.

Suupohjan Latu on perustettu vuonna 1982 ja jäseniä on nykyään noin 450.

Toimintamme perusajatuksena on edistää liikuntaa luonnossa. Harrastamme hiihtoa, erilaisia retkiä Lappiin ja lähialueille, lumikenkäilyä, eräretkeilyä, patikointia, pyöräilyä, melontaa - ja toki hauskaakin olla pitää.

Pyrimme olemaan liikkeellä iloisella ja leppoisalla mielellä, liikuntamme ei ole ryppyotsaista, verenmaku suussa liikkumista.

Hukanluoman kämppä on yhdistyksemme toimintakeskus. Se toimii mm. patikoinnin tukikohtana, siellä pidetään kokouksia, teemailtoja ja ennen kaikkea kämppä on jäsenistön vapaassa käytössä, voit yhdistää vaikka sieniretken ja saunassa käynnin. Myös Sikarämäkän laavu on suosittu tukikohta retkillä.